Хабарландырулар
Жарнамаларды орналастыру орындарының мысалдары
Әдемі
Жарнамаларды ылғалдан қорғау үшін шыныны орнату.
Әдемі
Табиғи материалдарды пайдалану және шектеулі түстер палитрасы.
Әдемі
Ақпаратты оңай бекіту үшін магниттік жабынды орнату.
Әдемі емес
Хабарландыруларды орналастыру шекараларының болмауы.
Әдемі емес
Стенд ұқыпсыз орындалған, жарнамалар іздері, біркелкі тұрған жоқ.
Әдемі емес
Хабарландыру тақтасы шамадан тыс жүктелген.

«

Қағидаттар

  • 1
    Экологиялық
    Жарнамаларды орналастыру үшін жергілікті, берік және экологиялық таза материалдарды пайдалану.
  • 2
    Мәдени код
    Хабарландырулар мен маңдайшалар Алматының мәдени және тарихи контекстін көрсетіп, өзіндік өнер туындысына айналуы тиіс.
  • 3
    Қоршаған кеңістікпен үйлесімділік
    Хабарландырулар қаланың жалпы келбетін бұзбай және тарихи ғимараттардың көрінісін бұзбай ғимараттардың архитектурасымен үйлесуі керек.
  • 4
    Жарық жарнаманы реттеу
    Визуалды және жарықтық ластануды болдырмау үшін жарық жарнамаларын пайдалануды шектеу.
  • 5
    Сараптамалық кеңес
    Ескерткіштер мен мүсіндердің жасалуын бағалау және басқару үшін сараптамалық кеңес құру қажет. Бұл жаңа жұмыстардың сапасы мен Алматының мәдени және тарихи контекстіне сәйкестігін қамтамасыз етуге көмектеседі.
  • 6
    Өлшем стандарттары
    Үлкен және пропорционалды емес маңдайшалардың шамадан тыс пайдалануын болдырмау үшін маңдайшалардың өлшемдеріне стандарттар енгізу.
  • 7
    Орналастыру ережелері
    Хабарландырулар кіреберістерді, лифттерді және басқа да қоғамдық орындарды қажетсіз желімдеуді болдырмай, осы үшін арнайы бөлінген орындарда орналастырылуы тиіс.
  • 8
    Бақылау және келісу
    Барлық жарнамалар мен маңдайшалар орналастырылғанға дейін дизайн-кодты ескере отырып, сәйкестендіру процесінен өтуі керек.
  • 9
    Аудио жарнама
    Шулы ластануды болдырмау және ыңғайлы қалалық ортаны құру мақсатында аудио жарнаманы пайдалануды нақты реттеу.
  • 10
    Баға белгілеудің ашықтығы
    Процесті шағын және орта бизнес үшін қолжетімді ету үшін жарнамаларды дайындау және орналастыру бағаларын реттеу қажет.
  • 11
    Оқыту және ақпараттандыру
    Тұрғындар мен бизнес үшін жаңа қағидаттар мен регламенттер туралы оқыту семинарлары мен науқандарын өткізу.
  • 12
    Қоғамдық бақылау
    Азаматтарға жаңа дизайн-кодты сақтау процесіне белсенді қатысуға мүмкіндік беретін қоғамдық бақылау жүйесін құру.
  • 13
    Кері байланыс
    Тұрғындар бұзушылықтар туралы хабарлауы және қолданыстағы қағидаттар мен регламенттер туралы өз пікірлерін білдіруі үшін кері байланыс арнасын құру. Бұл барлық тұрғындар үшін үйлесімді, мәдени теңтүпнұсқалық және жайлы болатын қалалық ортаны құруға мүмкіндік береді.

Рәсім

Жарнаманың мақсаттары мен мақсатты аудиториясын анықтау

Ұйым немесе жеке тұлға не туралы және кімге хабарлағысы келеді? Бұл жарнаманы қай жерде орналастыру керектігін анықтауға көмектеседі.

Орналастыру орнын таңдау

Мақсатты аудитория ең ықтимал баратын орынды таңдау. Орын қол жетімді және қауіпсіз болуы керек.

Хабарландыру жасау

Хабарландыру қысқа және түсінікті болуы керек. Қарапайым және түсінкті тілді қолданыңыз. Дизайн тартымды болуы керек және сонымен бірге дизайн-кодтың талаптарына сай болуы керек.

Жергілікті органдармен немесе басқарушы компаниямен келісу

Қолданыстағы нормалар мен ережелерге сәйкес жарнаманы таңдалған жерде орналастыруға өтінім беру. Хабарландыруды орналастырмас бұрын рұқсат алу.

Хабарландыруды орналастыру

Рұқсат алғаннан кейін жарнаманы таңдалған жерге орналастыру. Хабарландырулар тиісті түрде орнатылып, бекітілуі керек.

Хабарландыру күйін сақтау

Жарнаманы үнемі жақсы күйде ұстау үшін үнемі бақылау және техникалық қызмет көрсету. Ескірген жарнамаларды уақтылы жою.

Іс-шаралар туралы хабарландырулар

Бұл бөлім концерттер, фестивальдар, көрмелер, кездесулер және т.б. сияқты алдағы іс-шаралар туралы хабарландыруға арналған.

Білім туралы хабарландырулар

Бұл бөлімде курстар, семинарлар, дәрістер және басқа да білім беру іс-шаралары туралы ақпаратты орналастыруға болады.

Коммерциялық хабарландырулар

Тауарлар мен қызметтерді жарнамалауға арналған бөлім.

Жоғалған және табылған заттар туралы хабарландырулар

Жоғалған заттар немесе үй жануарлары және табылған заттар туралы ақпаратқа арналған бөлім.

Қоғамдық хабарландырулар

Бұл бөлімде маңызды қалалық сұрақтар, жоспарланған инфрақұрылымдық өзгерістер, қоғамдық талқылаулар және т.б. туралы ақпаратты орналастыруға болады.

Ұйымдастыру схемасы
Жұмыстар жоспары-кестесі
Жалпы, хабарландыру тақтасы жүйесін әзірлеу мен енгізудің толық циклі шамамен 7 айға созылады.
1-кезең
Дайындық
1-2 апта

Сауалнама мен ашық пікірталастарды қоса алғанда, тұрғындар мен шағын бизнестің талаптары мен қалауларын жинау.

3 апта

Деректерді талдау және хабарландыру тақтасының дизайнына қойылатын талаптарды тұжырымдау процесі.

4-6 апта

Жиналған талаптарды ескере отырып, хабарландыру тақтасының үздік дизайнына конкурс дайындау және жариялау.

2-кезең
Әзірлеу
6-8 апта

Хабарландыру тақталарын пайдалану және орнату бойынша егжей-тегжейлі нұсқаулар мен ережелерді әзірлеу.

9-10 апта

Конкурсқа қатысушылардан хабарландыру тақталарын жобалау бойынша ұсыныстарды қабылдау және талдау.

11-12 апта

Байқау жеңімпаздарын таңдау және хабарландыру тақтасының дизайнын аяқтау.

3-кезең
Енгізу
13-14 апта

Қаланың негізгі орындарында хабарландыру тақталарының бірінші пакетін өндіру және орнату.

15-16 апта

Әкімдік қызметкерлері мен жұртшылық өкілдерін хабарландыру тақталарын пайдалануға және басқаруға үйрету.

17 апта

Жұртшылық мониторингісі және пікірлері, нәтижелерді талдау, нұсқаулар мен ережелерді қажетіне қарай түзету.

4-кезең
Бағалау және оңтайландыру
17-18 апта

Жаңа хабарландыру тақтасы жүйесі туралы пікірлерді жинау және талдау.

19-20 апта

Пікірлер негізінде хабарландыру тақталарының дизайны мен функционалдығын оңтайландыру.

Made on
Tilda