Маңдайшалар мен топонимика

Маңдайшалар мысалдары
Әдемі
Ұқыпты белгі, маңдайша мен қасбеттің түстерінің үйлесімі.
Әдемі
Белгі қасбетті жаппайды, қоршаған ортаға түс комбинациясымен сәйкес келеді.
Әдемі
Кафенің витринасына сәйкес келетін қысқа белгі.
Әдемі емес
Көрнекі шу көп, маңдайшалар ғимараттың қасбетін жабады.
Әдемі емес
Реттелмеген жарнамалардың көптігі, әртүрлі қаріптер мен түс комбинациялары түсініксіз.
Әдемі емес
Тым ашық, түсініксіз.
Маңдайшалар мысалы болғаны / кейін болғаны
Қағидаттар
  • 1
    Тарих пен мәдениетке құрмет
    Өзгерістерді енгізу кезінде қолданыстағы қалалық кеңістік атауларының тарихи және мәдени маңыздылығын ескеру. Жергілікті бірегейлікті, оның көпмәдениеттілігін, тарихын, көпорталықтығын және таулар мен дала арасындағы ерекше орналасуын ескеру.
  • 2
    Дәстүрлер мен заманауи талаптар арасындағы үйлесімділік
    Жаңа атаулар мен маңдайшалар дәстүрді құрметтеуді және қалалық навигацияның заманауи талаптарына сәйкестікті біріктіруі керек. Бұл түсінуге анық және қарапайым лексика мен визуалды тілді қолдануда көрінуі мүмкін. Сондай-ақ, орамның қыр-сыры мен оның ерекшеліктерін ескеруде, мысалы, стрит-арт ерекшеліктерін.
  • 3
    Өкілдік және әртүрлілік
    Әйелдер мен әртүрлі мәдениет өкілдерінің атымен аталған көшелердің санын көбірек қоса отырып, қалалық кеңістік атауларында үлкен өкілдік пен әртүрлілікке ұмтылу.
  • 4
    Атаулар мен нақтылық арасындағы сәйкестік
    Ресми атаулар мен күнделікті өмірде қолданылатын сәйкессіздіктерді жою үшін жұмыс жасау. Бұл көшелердің немесе аудандардың атауын өзгертуді немесе жергілікті бастамалар арқылы ресми атауларға белсенді назар аударуды қамтуы мүмкін.
  • 5
    Қоғамдастықтың қатысуы
    Жергілікті қауымдастықты қалалық кеңістік атауларымен байланысты шешімдер қабылдау процесіне қосу қажет. Бұл жоба кездесулерін өткізуде көрінуі мүмкін, онда қатысушылар жаңа атаулар ұсына алады немесе ұсынылған өзгерістер туралы өз пікірлерін білдіре алады.
  • 6
    Атауларды шығармашылық қолдану
    Қала кеңістігінің атауларын ауданның мәдени мазмұнын күшейту платформасы ретінде қолданған жөн. Бұл ауданның бірегейлігін және оның атауының мағынасын көрсететін муралдарды, мекеме атауларын құруды немесе іс-шараларды ұйымдастыруды қамтуы мүмкін.
  • 7
    Ашықтық және жалпыға қолжетімділік
    Топонимикадағы барлық өзгерістер мен шешімдер ашық және көпшіліктің талқылауы мен түсінуі үшін қолжетімді болуы керек. Мысалы, манифест немесе ресми құжат түрінде.
  • 8
    Карта мен шындық арасындағы сәйкестік
    Қиылыстарда адамдардың картада және нақты өмірде көргеніне сәйкес келетін қиылысатын көшелерді (мысалы, Қабанбай батыр — Желтоқсан) белгілеу үшін бір сөз тіркесін қолдануға болады.
  • 9
    Ұйымдастырылған жұмыс тобы
    Дизайн-кодпен жұмыс істей алатын және оның орындалуын бақылай алатын әртүрлі стейкхолдерлерден топ құру маңызды.

«
Рәсім
Ұсыныс беру

Кез келген адам көшеге жаңа атау ұсына алады. Бұл жеке тұлға, қоғамдық ұйым немесе тіпті бизнес болуы мүмкін. Ұсыныс тарихи және мәдени маңыздылығын қоса алғанда, осы атауды таңдаудың егжей-тегжейлі негіздемесін қамтуы керек.

Ұсынысты қарау

Ұсыныс қалалық әкімшілікке жіберіледі, онда оны қалалық басқару өкілдерінен, тарихшылардан, дизайнерлерден, сәулетшілерден және басқа мамандардан тұратын арнайы комиссия қарастырады. Комиссия ұсынысты тарихи контекстті, мәдени маңыздылығын, ұқсас атаулары бар басқа көшелердің болуын және т.б. қоса алғанда, қолданыстағы қалалық нормалар мен талаптарды ескере отырып қарайды.

Жұртшылықпен кеңесу

Егер комиссия ұсынысты мақұлдаса, келесі қадам көпшілік кеңес болуы мүмкін. Бұған онлайн сауалнамалар, ашық кездесулер немесе қоғамдық тыңдаулар кіруі мүмкін. Бұл жұртшылықтың пікірін ескеруге және жаңа атауды жергілікті тұрғындар қабылдап, мойындайтынына көз жеткізуге мүмкіндік беретін маңызды кезең.

Соңғы шешім

Қоғамдық консультациялар өткізілгеннен кейін комиссия түпкілікті шешім қабылдайды. Егер ол ұсынылған атауды мақұлдаса, ол соңғы бекіту үшін қалалық кеңестің немесе басқа тиісті органның қарауына жіберіледі.

Жаңа атауды енгізу

Жаңа атау бекітілгеннен кейін оны енгізу процесі басталады. Бұл жол белгілері мен карталарын ауыстыруды, дерекқорлар мен веб-сайттардағы ақпаратты жаңартуды, сондай-ақ жергілікті тұрғындар мен қалаға келушілер үшін ақпараттық науқан жүргізуді қамтуы мүмкін. Процедура әр қаланың нақты нормалары мен регламенттеріне байланысты сәл өзгеше болуы мүмкін екенін ескеру маңызды.


«
Ұйымдастыру схемасы

«
Жоспар-кесте
1-кезең
1
1 апта
Ұсыныс беру
Кез келген адам көшеге жаңа атау ұсына алады. Бұл жеке тұлға, қоғамдық ұйым немесе тіпті бизнес болуы мүмкін. Ұсыныс тарихи және мәдени маңыздылығын қоса алғанда, осы атауды таңдаудың егжей-тегжейлі негіздемесін қамтуы керек.
2
2-3 апта
Өтінімді өңдеу
Әкімдік өтінімді қабылдайды және оны бастапқы шолу мен бағалау үшін комиссияға тапсырады.
3
4-6 апта
Өтінімді қарау
Комиссия ұсынысты қарайды, зерттеу жүргізеді және қажет болған жағдайда тарихшылармен және өлкетанушылармен кеңеседі.
2-кезең
1
7-10 апта
Көпшілік кеңес
Егер ұсыныс комиссияның мақұлдауын алса, көпшілік кеңес ұйымдастырылады. Жұртшылықтың өз ойын білдіруге және пікірлер ұсынуға мүмкіндігі бар.
2
11 апта
Соңғы шешім
Комиссия жұртшылықтың пікірлерін ескереді және түпкілікті шешім қабылдайды. Осыдан кейін шешім әкімдікке бекіту үшін тапсырылады.
3
12 апта
Бекіту
Әкімдік жаңа атауды бекітеді және шешімді тиісті қалалық қызметтерге тапсырады.
3-кезең
1
13-16 апта

Енгізу

Қалалық қызметтер жол белгілерін ауыстыру және карталар мен басқа анықтамалық материалдарды жаңартуды қоса отырып, қалалық инфрақұрылымға өзгерістер енгізеді.

»
Made on
Tilda