Стрит-арт және паблик-арт

Мысалдар
Әдемі
Ноябрьск қ. саябағындағы арт-объект. Арт-объект қаланың Ямал жерінде орналасқан жерін бейнелейді.
Әдемі
Кең көше мұражайы түріндегі объект интенрациясы.
Әдемі
Тарихи құрылыс шекарасында муралмен көше граффитисінің үйлесімі.
Әдемі емес
Бірегейліктің болмауы.
Әдемі емес
Орындаудың арзандығы, орынсыз контекст.
Әдемі емес
Стрит-арт болып табылмайды, тұрғын үйлердің қасбеттерін бүлдіру, вандализм.

«

Қағидаттар

  • 1
    Шабыт
    Алматының түпнұсқалығын, көпмәдениеттілігін және ерекшелігін көрсететін элементтерді қосу. Жұмыстарда қаланың мәдениетіне, тарихына немесе ерекшеліктеріне сілтеме болуы керек.
  • 2
    Диалог
    Қоғамдық өнер және көше өнері қоғамдық талқылауды ынталандыруы, эмоциялар мен ойларды оятуы, қала тұрғындарын қалалық кеңістікпен интерактивті қарым-қатынасқа тартуы керек.
  • 3
    Қалалық мәдениетті кеңейту
    Паблик-арт қаланың мәдени ортасын қалыптастыру мен дамытудың құралы болуы керек, оның шығармашылық, қарама-қайшылықты, наразылық және революциялық жақтарын көрсетуі керек.
  • 4
    Конкурстар және ашықтық
    Айқын іріктеу критерийлері мен анық бағалау жүйесі бар ашық конкурстар шеңберінде паблик-арт және стрит-арт жұмыстарын құрған жөн.
  • 5
    Сарапшылық
    Жұмыстарды іріктеу және бағалау процесіне өнер және сәулет саласындағы білікті мамандар, соның ішінде тәуелсіз сарапшылар мен шығармашылық жұртшылық өкілдері қатысуы тиіс.
  • 6
    Өлшем стандарттары
    Үлкен және пропорционалды емес маңдайшылардың шамадан тыс пайдалануын болдырмау үшін маңдайшалардың өлшемдеріне стандарттар енгізу.
  • 7
    Бірлескен жоспарлау
    Пабли-арт объектілерін орналастыру орнын әзірлеу кезінде объектілерді дұрыс емес отырғызылуы және орналастырылуын болдырмау үшін сәулетшілер мен қала жоспарлаушыларының қатысуы қажет.
  • 8
    Қауіпсіздік
    Паблик-арт пен стрит-арттың барлық жұмыстары айналасындағылар үшін қауіпсіз болуы керек және қала тұрғындары мен келушілерге қауіп төндірмеуі керек.
  • 9
    Жас таланттарды қолдау
    Шығармашылық үшін кеңістік беруді, қаржылық қолдауды және мастер-класстарды ұйымдастыруды қоса отырып, жас суретшілерді қолдау тетіктерін ескеру ету қажет.
  • 10
    Баға белгілеудің ашықтығы
    Процесті шағын және орта бизнес үшін қолжетімді ету үшін жарнамаларды дайындау және орналастыру бағаларын реттеу.
  • 11
    Қалалық ортаға құрмет
    Барлық жұмыстар қалалық кеңістікке және оның тұрғындарына құрметпен жасалуы керек, қаланың сыртқы келбетін бұзбауы немесе нашарлатпауы керек.
  • 12
    Сапа және эстетика
    Барлық жұмыстар жоғары көркемдік сапада болуы керек және қаланың дизайн-коды шеңберінде белгіленген эстетикалық қағидаттарға сәйкес келуі керек.

Қосымша қағидаттар

  • 1
    Қаланың тұлғасын сақтау
    Жұмыстар қаланың бірегей сипаттамасы мен бірегейлігін баса көрсетуі және сақтауы керек, оларды алмастырмауы немесе жоймауы керек.
  • 2
    Шығармашылық еркіндігі
    Суретшілерге шығармашылықта еркіндік беру керек, әсіресе жеке аумақта, тек тарихи ғимараттарды қоспай.
  • 3
    Қоғамдастық бедел
    Қоғамдастыққа қатысу және өз жұмысын интерактивті талқылау арқылы суретшінің беделін қалыптастырудың маңыздылығы.
  • 4
    Азаматтардың қатысуы
    Азаматтарға, тапсырыс берушілерге және жалпы жұртшылыққа жұмыстарды таңдау және бағалау процесіне қатысу үшін мүмкіндіктер берілуі тиіс.
  • 5
    Сараптамалық кеңес
    Паблик-арт пен стрит-арт саласында консультациялық және бақылау функцияларын жүзеге асыратын сараптамалық кеңес құру.
  • 6
    Дарынды суретшілерге арналған әлеуметтік лифт
    Дарынды суретшілерді қолдауға бағытталған бағдарламалар мен гранттар әзірлеу.
  • 7
    Арт-портал
    Жобаларды іріктеудің және оларды одан әрі талқылаудың ашық құрылымы үшін интерактивті веб-портал құру.
  • 8
    Арт-базар
    Тәуелсіз суретшілерден өнерді еркін сатуға және сатып алуға арналған алаңдар құру.
  • 9
    Оқыту және дамыту
    Паблик-арт пен стрит-арт саласындағы дағдылар мен құзыреттіліктерді дамыту үшін оқыту бағдарламаларын, мастер-класстар мен семинарларды ұйымдастыру.
  • 10
    Нормалар мен стандарттарды әзірлеу
    Тарихи контекстті, орналастыру орнын және басқа факторларды ескере отырып, жұмыстарды бағалау мен орналастырудың жалпы критерийлері мен стандарттарын әзірлеу.
  • 11
    Арт-менеджмент
    Паблик-арт пен стрит-арт жобаларын ұйымдастыру, үйлестіру және басқару үшін арт-менеджмент жүйесін құру және дамыту.
Рәсім
Бұл алгоритм суретшілерді де, қоғамдастықты да қалада паблик-арт пен стрит-арт құруға және қалыптастыруға тартатын ашық және айқын процеске мүмкіндік береді.
Тұжырымдама
Идея және тұжырымдама

1. Суретші немесе суретшілер ұжымы жобаның идеясы мен тұжырымдамасын тұжырымдайды.


2. Бұған егжей-тегжейлі сипаттама, эскиздер, орынды таңдау және т.б. кіреді.

Жобаны Арт Порталға жүктеу

1. Суретші жобаны алдын-ала қарау және ашық талқылау үшін Арт Порталға жүктейді.


2. Қауымдастық пен сараптамалық кеңес өз түсініктемелері мен пікірлерін қалдыра алады.

Қарастыру
Сараптамалық кеңестің бағалауы

1. Сараптамалық кеңес жобаны белгіленген критерийлер мен дизайн-кодтың стандарттары негізінде бағалайды.


2. Кеңес қосымша ақпарат сұрауы немесе жобаға өзгерістер енгізуді ұсынуы мүмкін.

Қоғамдық дауыс беру

1. Егер жоба сараптамалық кеңестен оң баға алса, ол қоғамдық дауыс беруге қойылады.


2. Дауыс беру барлық тұрғындар үшін ашық және Арт портал арқылы жүзеге асырылады.

Әзірлеу
Жобаны іске асыру

1. Егер жоба қоғамдастықтан оң пікірлер алса, ол іске асыру кезеңіне өтеді.


2. Жобаны жүзеге асыру үшін суретшіге гранттар немесе басқа қолдау түрлері берілуі мүмкін.

Мониторинг және кері байланыс

1. Жобаны іске асыру сатысында және аяқтағаннан кейін кері байланысқа мониторинг және жинау жүргізіледі.


2. Бұл жобаның қоғамдық кеңістікке және қоғамдастыққа әсерін бағалауды, сондай-ақ болашақ жобаларға арналған ұсыныстарды қамтуы мүмкін.

Ұйымдастыру схемасы
Жұмыстар жоспары-кестесі
1-кезең
1-2 апта
Идея және тұжырымдама

1. Жоба идеясын зерттеу және дамыту.


2. Жоба тұжырымдамасын дайындау.


3. Жобаны ұсыну үшін визуализациялар мен материалдарды дайындау.

3 апта
Жобаны Арт-Порталға ұсыну

1. Егер әлі тіркелмеген болса, порталда тіркеу.


2. Жобаны қоғамдастық пен сарапшылардың қарауына ұсыну.

4-5 апта

Жобаны Арт-Порталда талқылау

1. Жобаны талқылауға қатысу.


2. Қоғамдастық пен сарапшылардың сұрақтары мен ескертулеріне жауаптар.

2-кезең
6 апта
Дауыс беру және жобаны мақұлдау

1. Жоба үшін қоғамдастық пен сарапшылардың дауысы.


2. Әкімдіктің жобаны мақұлдағанын растауы және қажетті рұқсаттарды алу.

6-8 апта
Іске асыруға дайындық

1. Жұмыс орнын дайындау.


2. Команда құру (қажет болса).

7-9 апта

Қаржыландыруды іздеу

1. Грантқа өтініш беру, демеушілерді немесе инвесторларды іздеу.


2. Қаржыландыру туралы келісімдер жасасу.

3-кезең
13-16 апта
Жобаны іске асыру

1. Жоба бойынша жұмыстарды орындау.


2. Арт-Порталда жобаның мәртебесін үнемі жаңартып отыру.


3. Қауіпсіздік талаптары мен дизайн-кодтың қағидаттарын сақтау.

17 апта
Жобаны аяқтау және презентация

1. Жұмыстарды жүргізу орнын түпкілікті пысықтау және тазалау.


2. Қоғамдастық пен БАҚ үшін жобаның презентациясын ұйымдастыру.

18 апта және одан тыс
Мониторинг және қолдау

1. Жұмыс жағдайын үнемі бақылау.


2. Дизайн-кодтың қағидаттарына сәйкес жұмысты қолдау.


3. Қоғамдастық немесе әкімдік тарапынан сұрақтар мен ескертулерге жауаптар.

Made on
Tilda